torstai 23. elokuuta 2012

Minä olen ok, sinä olet ok

Kävin kuitenkin ihan oikealla terapeutilla ja sain tämän hokeman helpottamaan suhtautumisvaikeuksia ulkomaailmaan ja pelivälineeksi huonon itsetunnon kohottamiseen. Ihme juttu, mutta se toimii! Aina kun kohtaan ihmisiä tai koen vähän huonommaksi oloni mitä olenkaan niin sanon mielessäni nämä taikasanat ja bling! kaikki on ok!

Kävimme myös mieheni kanssa terapeutilla. Vaikuttaa siltä, että mieheni sai terapeutille paljon uusia ja ihmeellisiä ajatuksia, koska sen jälkeen kun puhuin ystäväni kanssa (joka käy myöskin samalla terapeutilla) niin uudet ohjeet ja ajatukset ovat kuin mieheni suusta: "Löydä tunnetila lapsuudesta ja ulkoista se pois tästä hetkestä". Paljastin vähän aikaa sitten miehelleni, että olimme käsitelleet terapeutin kanssa mustasukkaisuutta ja kontrollointitarvettani. Terapeutti tokaisi: "Ei kannata huolestua jos miestä ei näy tuntiin sovitusta ajasta. Ei se siinä ajassa ennätä ainakaan kunnolla naimaan kenenkään kanssa". WTF. Olen edelleenkin tyrmistynyt. Miten petetylle ja jätetylle voi tuollaista sanoa edes leikkimielellä? En taida enää käydä terapeutilla. Olen valaistunut. Minä olen ok!!

Meillä oli niin hektinen kesä uusperheemme kanssa, että blogin kirjoittelu jäi paussille. Kävimme uusperheellisten lomalla Savonlinnassa ja sitten muuten oli suurimman osan kesästä koko sakki paikalla niin eihän siinä mitään oikein ehdi. No teimme elokuvaa lasten kanssa ja kivaa oli. Lapset on ihania ja sankarit pääsivät oikein taistelukohtauksiin saakka. Minä olin yksi pahiksista ja miekkailin 10-vuotiaan pojan kanssa niin, että pikkusormi meni tohjoksi...Hmmm...paha sai palkkansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva jos joku kommentoisi joskus jotain :)